Snajper – 160hp | 100ap | widoczność: 255/255 | speed:110% | Grawitacja: 100% (może wykonac dodatkowy skok w powietrzu, Bronie: AWP + Pistolet glock/usp zaleznie od drużyny
Elitarny Snajper – 90hp | 100ap | widoczność: 100/255 | speed: 100% | Grawitacja: 120%, Bronie: Awp, Specjalne umiejętności: 1/3 na natychmiastowe zabicie z AWP
Lekki Żołnierz – 120hp | 100ap | widoczność: 255/255 | speed: 140% | Grawitacja: 100%, Bronie: Famas, Specjalne umiejętności: gdy naładuje się na nozu (10sec) dostaje M4 z nabojami 30/0
Szeregowy – 130hp | 150ap | widoczność: 255/255 | speed: 160% | Grawitacja: 100%, Bronie: Ak47 Specjalne umiejętności: 1/4szans na oślepienie przeciwnika.
Sierżant – 150hp | 200ap | widoczność: 255/255 | speed: 90% | Grawitacja: 100%, Bronie: Scout+PE90, Specjalne umiejętności: dodatkowe 5pkt obrazen
Kapitan – 130hp | 100ap | widoczność: 255/255 | speed: 100% | Grawitacja: 110%, Bronie: Ak47+M3, Specjalne umiejętności: co 5sec odnawia mu się 25hp
General – 120hp | 100ap | widoczność: 255/255 | speed: 130% | Grawitacja: 100%, Bronie: MP5+HE, Specjalne umiejętności: dodatkowe 10obrazen, 1/3 na natychmiastowe zabicie granatem HE
Policjant – 100hp | 200ap | widoczność: 255/255 | speed 70% | Grawitacja: 100%, Bronie: M4+HE,2FlashBangi,SG Specjalne umiejętności: za zabicie dostaje 50hp, redukuje obrazenia o 5pkt
Komandos – 150hp | 100ap | widoczność: 255/255 | speed: 170% | Grawitacja: 150%, Bronie: Deagle, Specjalne umiejętności: 1/1 na natychmiastowe zabicie z noza
Terrorysta – 130hp | 100ap | widoczność: 255/255 | speed: 100% | Grawitacja: 120%, Bronie: Ak47 + Pistolety Beretta, Specjalne umiejętności: jeśli naladuje się na nozu (5sec) dostaje dodatkowe obrazen wampira 10hp (wysysa dodatkowo 10hp z przeciwnika leczac sobie 10hp)
Anty Terrorysta – 130hp | 100ap | widoczność: 255/255 | speed: 100% | Grawitacja: 120%, Bronie: M4 + Pistolet Fiveseven, Specjalne umiejętności: jeśli naladuje się na nozu (5sec) dostaje redukowanie 10pkt obrazen (dostaje mniej dmg, np. zamiast 31dmga dostaje 21dmga)
Skoczek – 110hp | 110 ap | widoczność: 255/255 | speed: 140% | Grawitacja: 150%, Bronie: PE90 + Pistolety Beretta, Specjalne umiejętności: posiada Auto BunnyHop(Auto BH), jest szybszy o 60% na nozu, gdy kucnie na 3sekundy wykona długi skok
Ciężki Żołnierz – 170hp | 200ap | widoczność: 255/255 | speed: 70% | Grawitacja: 100%, Bronie: Krowa + 3Dynamity (naciśnij klawisz ,,e”, żeby zadać obrażenia obszarowe wokół siebie) Specjalne umiejętności: 10hp za zabicie
Wsparcie Ogniowe – 110hp | 100ap | widoczność: 255/255 | speed: 100% | Grawitacja: 110%, Bronie: MP5 + 2rakiety (naciśnij klawisz ,,e”, żeby wystrzelić rakiet, która leci prosto aż dojdzie do zderzenia z ścianą, podłogą itp. lub przeciwnikiem zadając obrażenia)
Pancerny – 100hp | 250ap | widoczność: 255/255 | speed: 90% | Grawitacja: 100%, Bronie: MP5, Specjalne Umiejętności: redukowanie obrażeń 10pkt i ¼ na odbicie pocisku do przeciwnika (pocisk odbija się od gracza i trafia w przeciwnika który strzelił zadając mu takie same obrażenia)
Szpieg – 40hp | 0ap | widoczność: 255/255 | speed: 100% | Grawitacja: 100%, Bronie: tylko Pistolet domyślny (zależy od drużyny czy glock czy USP) Specjalne umiejętności: gdy naładuje sięna nożu (5sec) dostaje przebranie przeciwnika
Tajny Agent – 125hp | 0ap | widoczność: 120/255 | speed: 100% | Grawitacja: 100%, Bronie: MP5, Specjalne umiejętności: gdy naładuje się na nożu (5sec) dostaje podwójną prędkość biegu i odnawia sobie 15hp (prędkość do końca rundy lecz można raz załadowac, hp można ładować ile się chce)
Demolithions – 130hp | 50ap | widoczność 255/255 | speed: 120% | Grawitacja 150%, Bronie: Aug + HE,Sg,2flashe, Specjalne umiejętności: +15pkt DMG, 1/3 na natychmiastowe zabicie z noza
Zwiadowca – 140hp | 100ap | widoczność 255/255 | speed: 120% | Grawitacja: 100%, Bronie: Scout + 2flashe, Specjalne umiejętności: 1/3 na natychmiastowe zabicie z scouta
Rusher – 160hp | 100ap | widoczność: 255/255 | speed: 150% | Grawitacja: 100%, Bronie: M3 (ShotGun nieautomatyczny), Specjalne umiejętności: ¼ na natychmiastowe zabicie z m3.
Cheater - 90hp | 100ap | widoczność: 255/255 | speed: 250% | Grawitacja: 200%, Bronie: HK UMP + granat sg, Specjalne umiejętności: dodatkowe 5pkt dmg
Marine – 120hp | 150ap | widoczność: 255/255 | speed: 130% | Grawitacja: 120%, Bronie Scout+ M4, Specjalne umiejętności: biega szybciej na nożu (200%)
Offline